Ring på: 49 21 48 00
post@kv-revision.dk
Bogholderi

Bogholderi

Overvejer du at outsource dele af din administration for at få bedre tid til virksomhedens indtægtsgivende arbejde? Så kan vi hjælpe dig. Vi varetager en række administrative ydelser for vores kunder og har stor erfaring med tilpassede løsninger inden for bl.a bogføring, budgetlægning, lønninger og indberetninger.

Hvis du har en advokatpraksis kan vi tilbyde vores specialtilpasset produkt Advokatbogføring. Læse mere om Advokatbogføring på vores separate hjemmeside her.

Bogføring
Hvis du overlader bogføringen til os, er der som udgangspunkt 2 muligheder:

  1. varetager bogføringen på vores eget standardsystem, som er både effektivt og gennemtestet. Det betyder hurtigt og effektiv bogføring for dig, så snart vi har modtaget bilag, kasserapporter og bankkontoudtog. Bogføringen foretager vi efter aftale – ugentligt, månedligt, kvartalsvis, halvårligt eller én gang om året – alt efter dine behov og ønsker.
  2. varetager opgaven i E-conomic, hvor vi er partnere. Fordelen ved dette system er, at du altid har adgang til dine data. Samtidig kan du fordele bogføringsopgaverne mellem dig og os. Vi har for eksempel kunder, der selv varetager fakturering og bogføring af indbetalinger og lader os om resten. Det betyder for dem, at de altid kan følge med i udestående og derved også har mulighed for at indføre en effektiv rykkerprocedure.

For begge løsninger gælder, at de bliver tilpasset til dine behov, og at du kun betaler for det, du har behov for. Vi kan med begge systemer tilbyde debitor, kreditor og varelagerstyring. Endvidere har vi mulighed for effektiv rapportering og eventuel budgetopfølgning.
Hvis du selv ønsker at bogføre kan vi tilbyde hjælp og rådgivning ved anskaffelse samt oplæring i bogføring og foretage periodisk gennemgang.

Budgetlægning
Vi har stor erfaring med at udarbejde budgetter til brug for forskellige instanser herunder bestyrelser og bank. Ligesom vi også er vant til at servicere vores erhvervskunder med løbende opfølgning af budgettet.
Vi udarbejder tillige budgetter for private og assistere med økonomisk planlægning.

Lønninger
Vi benytter os af forskellige online baseret lønsystemer til lønkørsler som f.eks. Danløn og Bluegarden. På baggrund af din virksomheds oplysninger, udfærdiger vi lønsedler. Endvidere søger vi for, at alle relevante oplysninger bliver korrekt indberettet.

Indberetninger (moms, EU-salg, listeangivelse mm.)
I KV Revision tilbyder vi også håndtering af indberetninger. Det være sig f.eks. moms, hvor vi med udgangspunkt i periodens momstilsvar foretager den nødvendige afstemning og evt. varetager selve indberetningen overfor Skat, når det er aftalt.
Ring for et uforpligtende bud på, hvordan vi bedst kan skrue en løsning samme, der passer til din virksomheds behov.